Körsbär och cola zero

Gårdagen bestod av promenad i solen innan det var dags att jobba. Efter jobbet tog jag bilen ut till en kompis där det var chillkrök typ. Jag och min kompis åkte inte hem förrän klockan va halv 3 ungefär hehe. Idag efter frukost kom papi förbi och vi tog vägen om Willys och sedan farmor & farfar. Grillade kött till middag och sedan kollade jag upp knät. Inga tydliga besked utan imorgon blir det en sväng till en annan sjukgymnast. Tog en sväng till min farbror och hälsade på också. Har kollat den första matchen ute på altanen och nu kollar vi den andra i vardagsrummet samtidigt som jag äter körsbär och dricker cola zero. 

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0