Härligt med sommarlov

Tjabba tjena!
Ledsen för dålig uppdatering nu det senaste men har hänt en hel del som gjort att man inte riktigt har haft tid till att blogga. I torsdags tog jag och mamma bilen till Halmstad och hälsade på min kompis som tog studenten i fredags. Blev mycket firande osv så det var kul! Igår åkte vi hem vid 11 tiden därifrån och det blev snabbt hem och göra sig i ordning inför nästa firande. Min bästa vän Jessica har fyllt 18 år och det firade vi ute på ön hos hennes mormor och morfar. Hon hade hyrt bastun så vi badade i havet, bastade och hade det så otroligt mysigt verkligen. Blev ganska sent då jag satt med och tittade fotboll med mammas vänner när jag kom hem. Idag däremot vaknade jag upp vid 10 och låg kvar i sängen till halv 11. Skönt att slippa och passa tider. Tog sedan bilen till Ica för att hämta ut mitt körkort som hade kommit och passade på att handla lite god frukost till mig och mami. Just nu ligger vi på stranden i blåsten och försöker få lite färg. Måste säga att det är ganska kallt men men.. Har precis ätit lite jordgubbar, så himla gott! 

Puss //Emma
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0