Besvikelse

Vaknade upp imorse vid 9, ställde mig på vågen och där va den dagen förstörd. En riktig besvikelse måste jag säga när siffrorna ökat mycket. Trots att man vet om att man ätit mycket är detta aldrig något man vill se.. Packade väskan och gick raka vägen till gymmet. Blev CT i 40 min följt av plankan och lite armar innan jag duschade och gick hemåt igen. Känner av mitt ledband som gör ont vilket gör mig ännu mer deprimerad! Vill bara kunna springa som vanligt igen och spela fotboll. I vilket fall har jag precis ätit lite frukost dom knappt smakade gott. Åt det gamla vanliga som är havregrynsgröt fast utan banan idag och till det en kaffe och idag en proteinshake. Vet inte riktigt vad det är med mig idag men antar att jag är väldigt deprimerad över knät och att jag inte kan träna som jag vill. 

Puss //Emma



Kommentarer
Postat av: nathalie

Du kanske vill träna med mig i veckan? :)

Svar: Ja det vill jag absolut! :D
Emma

2014-06-20 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0