Nu ska jag dra igång igen

Ledsen för väldigt dåligt bloggande den senaste tiden. Har varit mycket jag har gjort och inte riktigt haft ork med bloggen. Men nu ska jag sätta igång igen tänkte jag, det låter la bra?! Imorse vägde jag mig och precis som man märkt visar vågen extremt höga siffror så man nästan bara vill gråta. Men nej det är bara att bita ihop och kämpa för att dom siffrorna ska bli lägre. Blev ett ganska kort gympass imorse tillsammans med min mamma som bestod av crosstrainer och lite bål. Nu har vi precis avnjutit en god frukost på altanen i solskenet. Dags att dra igång med mina havregrynsgröt frukostar igen. Hoppas verkligen att knät är bättre nu snart igen och jag kan komma igång med fotbollen och löpningen som jag älskar som mest. Längtar!! Idag börjar jag dessutom att jobba vilket faktiskt ska bli väldigt kul :) Nu ska jag njuta en stund innan det är daga för duschen.

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0