Nu är man trött..

Hejsan!
Idag drog jag och HP till gymmet vid halv 8 och körde 30 min crosstrainer och lite mage. Direkt efteråt blev det frulle på Solliden, det var vi förtjänta av. Vid 11 tog jag och Jessica bussen in till Göteborg för att titta på Partile Cup. Ikväll har jag umgåtts med Ebba, Linnea Madde, Nattis & Sara. Åt lite naturgodis ich jordgubbar samtidigt som vi lyssnade på musik i Ebbas båt. Supermysigt! När dom sedan skulle vidare på fest drog jag mig hemåt eftersom jag kände mig väldigt trött och så blev det istället lite ost & kex med mami och till det ett glas cider. Har precis kollat klart matchen mellan Brasilien - Colombia. Skönt med seger för Brasilien ;)

Puss //Emma




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0