Motivationen är tillbaka!

Igår utförde jag en hel fotbollsträning efter ännu en tuff arbetsdag. Så sjuk skön känsla att kunna stå på planen, vara med och springa och spela. Idag gick jag upp 7:20 bara för att kunna få skjuts till gymmet imorse. Tog en celcius och sedan körde jag på! 30 min på crosstrainer och sedan armar och bål. Efteråt en go dusch och sedan frukost på altanen i solskenet. Så sjukt härligt att ha fått motivationen tillbaka :D Nur det bara att kämpa, för att komma dit man vill ;) Tänker absolut inte få några mer skador nu! Jag ska tillbaka, punkt slut! Sitter just nu på altanen och solar samtidigt som jag lyssnar på peppande musik. Får passa på att få lite sol nu innan jag ska iväg och jobba vid 14:00. Snart dags för en andra kopp kaffe känner jag. Ha det bäst!

Puss //Emma






Nya träningslinnet på som jag fick av Jessica :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0