Vill verkligen inte..

Sov hela vägen hem på bussen vilket var såå skönt ska jag säga er. Sömn är något jag verkligen måste prioritera men som jag känner att jag inte hinner. Finns så mycket jag vill göra istället som gör att den inte alls blir bra och förmodligen sa min kropp ifrån imorse när jag vaknade illamående. Sover kanske runt max 5-6 timmar per natt och det håller ju inte. Fastän jag nu vant mig vid det ett tag så vet jag att det varken är bra för förbränning eller immunförsvaret. Ska försöka ta tag i det! När jag kom hem var klockan ca 5 och jag började laga mat åt mig och mami som idag blev råstekt potatis med skinksnitzel och en grönsallad. Efter maten är det alltid kaffe som gäller för oss, någon mer som brukar dricka det efter ni ätit? Har inprincip suttit vid datorn här hela kvällen ocg bläddrat runt balnd bloggar, kollat på telefonen och föröskt skriva på mitt svenska tal jag ska ha imorgon. Känner bara att jag verkligen inte vill :( Har ett bra ämne och så men tycker verkligen det är jobbigt att stå längst fram inför många personer och argumentera om ett ämne. Hoppas på det bästa bara! Ska föröska finputsa på det, skriva tallappar och förbereda mig ytterligare innan Paradise Hotel börjar.
 
Puss //Emma 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0