Bussen mot skolan

God morgon! 
Tänkte bara berätta att jag körde Grit igår, men gillar faktiskt inte det alls lika mycket som förra.. Visst blev jag trött osv men gillade de andra övningarna nästan bättre. Var i alla fall otroligt frustrerad efter passet eftersom jag verkligen känner på min kropp nu hur stor den är, hur alla musklerna försvunnit och konditionen försämrats. Inte det roligaste i alla fall! Avslutade kvällen med PH och ett avsnitt av sex and the city. 

Idag är jag också trött, vilket inte är så konstigt. Inget kul att ställa sig på vågen men det får en faktiskt att inse hur illa det är och ta tag i det. Blev havregrynsgröt, ett äpple och kaffe till frukost. Nu sitter jag på bussen på väg mot skolan, dags att sova lite. 

Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0