Springa är glädje!

Hej alla underbara!
Eftersom det är så soligt och underbart väder idag bestämde jag mig för att gå ut och ta en powerwalk längs havet. Helt underbart att titta ut efter det blåa havet och se hur fint solens strålar gör att vattnet och snön glittrar. Samtidigt har jag peppande musik i öronen som gör att jag inte känner mig ensam en sekund. Efter halva vägen alltså 3 km och jag skulle vända bestämde jag mig för att försiktigt testa och springa hela vägen hem, och vet ni vad?! Det gick bra! :D Visst kände jag lite, men jag tog det försiktigt och långsamt så det funkade. Fattar ni?! Första springturen på 3 veckor!! :D Går inte att förklara den glädjen i mig just nu. Lyser som en solstråle :D Så totalt blev det 3 km powerwalk och 3 km jogging. Jag är stolt! Nu ska jag köra lite styrka innan jag hoppar in i duschen. Dagen kunde inte ha börjat bättre för mig.

Puss //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0