Skinnjacka & Converse

Morning morning!
Sitter just nu på bussen på väg in till skolan, fick verkligen springa idag för jag höll på att missa den. Osminkad och riktigt ful men det tänkte jag ändra på efter morgonträningen. Ska ha fys idag med sjukgymnasten på skolan, antar kanske att det är hinderbanan men har ingen aning. Trodde jag skulle ha mycket ondare i min kropp efter simturen igår men känner faktiskt bara av lite i nacken. Vikten går heller inte lika fort ner nu, men kan bero på att min träning inte varit den bästa de senaste dagarna. Vet ni vad?! Fick äntligen bytt ut mina boots som jag haft hela hösten/vintern till Converse idag och även bytt från vinterjacka till skinnjacka. Vet inte än om det var smart eller korkat men än så länge så känns det som ett smart val! :D Är det bara jag som har/har haft panik nu som 18-åring med allt man vill göra och hinna göra?! Jag menar att jag måste boka resa nu till sommaren med min kompis, boka körskolan, jobba för att tjäna pengar, samtidigt hinna med att plugga + träna. Känns som det finns för lite tid.... Är även super avis på alla som åker upp till Stockholm idag på Avicii.. Nu ska jag faktiskt slutta pladdra, men kände bara att jag behövde få ut alla mina tankar och funderingar.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0