Simma

En tuff dag med 2 stycken prov.. Både matte och tyska, och ja matten tror jag gick betydligt mycket bättre än tyskan. Orkar inte tänka på det nu, får helt enkelt se när jag får tillbaka dom. När jag kom hem från skolan packade jag nästan med en gång mina badkläder och så åkte jag till simhallen. Fick köpt mig ett årskort där nu, så det är bara att börja simma. Gick otroligt mycket bättre med simningen än vad jag trodde. Blev 1000 meter bröstsim och 100 meter crawl. Lär ha världens träningsvärk i nacke och rygg imorgon :( Nu har jag precis ätit middag med mami och dig blev det Viktväktarsoppa :D dags att sätta på kaffet nu, inte druckit sen imorse.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0