Restaurangfirande

Tänkte berätta lite om vad som hände igår på min födelsedag. Efter skolan drog jag, Linn och Bella till stan för att ta en födelsedagsfika. Blev till slut att vi hamnade på Franks Coffee. Riktigt god blåbärspaj! Vid halv 6 mötte jag upp min mamma som var bestämt för att gå till en restaurang som jag inte visste. Som överraskning var mormor med och så gick vi tillsammans mot restaurangen där hon hade bokat bord. Va en fransk restaurang som heter "Ma Cuisine" som hade otroligt god mat. Till huvudrutt åt vi alla oxfilé och potatisgratäng och jag drack Rosé vin, och till efterrätt valde jag Crème Brûlée. Vid halv 10 var vi hemma och klockan 10 såg vi på Paradise Hotel. Jag är verkligen jätteglad över alla gratulationer jag fick och min dag var superbra! :D

Puss //Emma










Mammas efterrätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0