Mamma fyller år!!

Idag gick jag upp lite tidigare för att jag skulle gå in och sjunga för min mamma som fyller 44 år. Kokade kaffe, gjorde goda smörgåsar, och så fick hon en morotskaka, en bulle och 2 presenter. Jag själv gjorde mig min vanliga gröt med banan på ;) Hann bara vara med på bålpasset i skolan idag, men det är ju trots allt bättre än ingenting. Åt en god födelsedagsmiddag med min mamma när jag kom hem från skolan. Entrecote med en supergod sallad och bearnaiesås. Presenterna som jag hade gett henne innehöll en smartshaker i det ena och i det andra fick hon kaffe med doft av karamell och vanilj samt en liten Anthon Berg choklad. Så till efterrätt blev det gott kaffe och 2 bitar 85% mörk choklad för mig medan min mamma och bror åt god glass. Måste komma igång med träningen ordentligt nu, svårt att hinna med allt plugg bara. Imorgon väntar 2 prov, matte och tyska. Pluggat tyska hela kvällen för övrigt, men kan ingenting av det känner jag. Matten däremot är jag redo för!

Puss //Emma
Rehab på skolan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0