Hemmaspa

Hejsan svejsan!
Idag vaknade jag upp vid 10 och åt en stor god frukost tillsammans med min mami och bror. Bestämde mig sedan för att ha ett hemmaspa helt för mig själv och bara koppla av. Duschade, rakade benen, gjorde fotspa, fixade naglarna och gjorde mig en vitaminjuice till detta. Vitaminjuicen är verkligen ingenting jag rekommenderar då jag knappt klarade av att dricka upp halva glaset. Konsistensen och frukten och grönsakerna tillsammans gjorde mig illamående men det ser ju trots allt väldigt fint ut på bild :) Om ca. en timma ska jag iväg till min kompis Jonna som fyller 18 år idag och fira henne med några till tjejer. Ska bli jättekul! Kan tyvärr inte hänga med ut efteråt då jag fortfarande är förkyld med en hemsk hosta och snuvig, så det är inget jag orkar känner jag. Otroligt tråkigt eftersom jag var supertaggad på detta men inget jag kan göra något åt just nu.. Nu är det dags att bestämma vad jag ska ha på mig ikväll. Så himla svårt att bestämma sig och känns som att man aldrig hittar något att ha på sig. Hoppas ni får en bra lördagkväll :)
 
Puss //Emma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0