Hejj Emmas amiigooos/Nicole

Hoppas ni mår superbra för det gör viii! Just nu sitter Emma och pluggar juridik för vi har prov i det imorgon.. så bajs jobbigt men Emma är duktig och pluggar medan jag helt enkelt skippar provet. Så nu sitter jag här och skriver ett gulligt litet inlägg på Emmas populära och klart läsvärda blogg :))
Jag kan väl gör ett inlägg som liknar Emmas så att hon inte tappar läsare pga mitt tråkiga inlägg hehehe
"Skolan idag gick helt okej, det var kallt hela dagen typ så har gått runt och frusit... Men jag och Emma har haft sjukt roligt ändå, det har vi alltid!! Efter skolan så åkte vi hem till Emma, åt en gooood soppa som vi båda verkligen var sugna på! Sen satt vi mest o pratade innan vi satte igång och kollade resor... Det gick åt helvete rent ut sagt, vi blev bara sura.. det är så sjukt svårt att veta vart man ska, vilket hotell osv..
Så aa nu sitter jag i Emmas säng o äter massa russin hehehe, vi (Emma bara) slängde även ihop fröknäcke som nu står i ugnen som vi snart ska knapra på hehe.
Hoppas ni mår lika bra som vii, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0