Gårdagen

God morgon!
Har precis vaknat till lite halvt sådär och när jag ser att klockan var halv nio var det lika bra att vakna på riktigt. Väldigt skönt att ligga kvar i sängen verkligen :)

Tänkte berätta om gårdagen eftersom jag helt glömde av att blogga igår. Jo jag fick ju sovit 7,5 timme och kände mig faktiskt pigg inprincip hela dagen. I början av kvällen var det bara jag och min bror hemma och då ville han att vi skulle gå till Ti amo och äta pizza, vilket vi gjorde. Så söt han är som bjöd också. Helt proppmätt var jag efter att nästan tryckt i mig en hel pizza lämnade vi och gick mot Coop där vi köpte smågodis, en Ben & Jerry och en coca cola zero. Vid 9 var mamma hemma igen och då satte vi oss i soffan och tittade på "Hobbit" och myste. Första godisbiten för mig på en månad!! Hehe gott, men shit vilken onyttig kväll det blev... 

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0