Födelsedagsfirande

Vill börja med att berätta att gårdagens fest var superkul! :D Idag vaknade jag och Liv ca halv 12 och så åt vi lite frukost innan hon blev upphämtad. Efteråt körde jag ett yogapass i 60 min, det känns just nu kan jag säga ;) Vid 4 kom mormor, moster och kusin hit och så hade vi födelsedagsfirande för mig och mamma. God mat och därefter god efterrätt. Stod emot onyttigheterna idag och det känner jag mig stolt över. Fruktsallad är minst lika gott om inte godare än allt sött. Känner i alla fall inget dåligt samvete överhuvudtaget. Fick lite pengar och även en massa olika formar så jag nu kan göra mina egna chokladpraliner :D Ska lägga mig och läsa nu lite innan jag ska sova.

Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0