"Du är vad du äter"

Hade bara 2 lektioner idag och efter det var vi på UF mässan. Fick köpt en liten handsprit med doft och en laddare till min Iphone som jag kan ha i väskan ifall min Iphone får dåligt med batteri. Inte vilken som helst heller utan den är rosa med en glittrig rosa sida. Supernöjd! När jag kom hem från skolan blev det en kaffe innan jag gick till gymmet med Jessica. Blev 40 min på crosstrainer och sedan plankan och sidoplankan. Handlade efteråt och väl hemma blev det äntligen mat då jag var väldigt hungrig. Ikväll har jag pluggat lite och sedan tittat på "Du är vad du äter". Nu ska jag packa väskan och sedan lägga mig.




Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0