5 km döden

God morgon!
Mamma väckte mig runt kvart i 9 idag så jag skulle vara vaken med henne innan hon skulle åka in till sjukhuset. Hon ska nämligen opereras idag min lilla mamma, önskar henne all lycka till! När hon hade åkt bestämde jag mig för att gå ut och springa. Är trött på att bara ligga still och äta skit. Vågen visade dessutom hemska siffror så nu får jag ta tag i min kost och träning! Kanske inte bästa vädret med snöregn och blåst i ansiktet men jag hade bestämt mig och 5 km blev det. Detta är egentligen ingenting för mig men nu när jag är förkyld och inte tränat på snart 1,5 månad så var det rena döden. Tog mig ca 40 min att springa 5 km, så ni kan tänka er min kondition nu. Jag sprang i alla fall hela vägen :D Avslutade med plankan 1min x 3 när jag kom hem. Nu har jag duschat och gjort mig frukost som jag äter framför OS. 

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0