Tur i oturen

God morgon,
Tisdagar är en av de dagar jag ser som jobbiga då jag börjar 8, vilket innebär att jag går upp 5:30. Jag har 3 lektioner innan lunch och en efter och det känns som väldigt lång tid. I alla fall så åt jag en rejäl portion gröt och en kopp kaffe till frukost. Är så mätt just nu så magen känns som den ska explodera! Skulle ha ett engelska seminarium nu på morgonen men när jag sitter på bussen ca 1 mil hemifrån får vi meddelande om att hon är sjuk. Tur i oturen skulle man kunna säga. Tur att jag slipper ha seminarium som jag tycker är så sjukt jobbigt eftersom jag inte tycker om att prata engelska, men otur att jag nu blir 1,5 timma för tidig i skolan till min nästa lektion. Jag ska utnyttja tiden på bästa sätt genom att sitta och plugga. 

Puss //Emma
Nu i juletider har jag testat kardemumma i gröten och det blir riktigt gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0