Crazy weekend

Vilken helg det blev.. Hade en grym förfest hos Ebba med massa tjejer innan vi sedan drog till Harrys. Jag säger bara att det blev too much alcohol! Men vi hade sjuukt roligt!! :D Hade inte alls lika kul igår då jag låg i soffan mestadels av dagen.. Blev lite bättre framåt kvällen i alla fall. Det värsta du kan göra är att blanda vilket jag gjorde.. Idag mår jag bättre även fast jag är lite sleten. Vaknade runt 10 och började nästan med en gång skriva på min inlämningsuppgift som ska vara inne senast på julafton. Åt lite frukost innan jag fortsatte skriva och sen skickade jag in den. Nu hoppad jag bara på ett A som jag tycker jag förtjänar då jag kom upp i 6,5 sida. Har lagt väldigt mycket tid på den inlämningen kan man säga. Just nu sitter jag på bussen ner mot stan för att träffa sjukgymnasten. Har haft lite nedgångar med mitt knä, vilket suger.. Hade velat komma igång med jogg idag men vi får la se. Ikväll är det julbord på jobbet med personalen. 

Puss //Emma


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0