Ledig fredag

Idag var vi lediga från skolan och jag vaknade av mig själv runt 9:15. Tog en Celcius från kylskåpet och packade väskan innan jag cyklade iväg till gymmet. Har så sjukt mycket träningsvärk i kroppen så bestämde mig för att köra bara cardio inprincip idag. Fick bli 1 timma på aectrainer och efteråt bara lite planka och vader. Var verkligen helt skakig och illamående efteråt så kanske hade varit bra att äta något innan.. Tog en go dusch innan jag cyklade hem för att byta kläder och sedan åka och bruncha (för min del) med pappa på mitt jobb. Sedan tittade vi runt i lite affärer på torget och äntligen fick jag köpt mig ett par svarta byxor spm satt bra. Har verkligen svårt för att hitta byxor som sitter bra på mig, men nu den senaste tiden har jag faktiskt lyckats känner jag. Har plockat undan lite hemma, tvättat, räknat ett tal i matteboken typ och nu sitter jag på bussen mot stan. Ska möta upp Bella och Linn för en liten myskväll på stan då tanken är att vi ska sätta oss på någon restaurang. Ser fram emot en fin kväll med mina tjejer.

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0