Gym & frulle med HP

Tjena tjena!
Morgonen började med ett svettigt och gött gympass med bästa HP. Cardio, axlar, triceps och mage körde vi. Något som vi båda störde oss på idag är att dom möblerar om maskinerna på Sportlife. Det ogillar vi starkt!! Hoppas det blir bra till slut ändå. Efteråt åkte vi hem till mig och åt en god frulle som bestod av bl.a mitt bröd jag bakade igår,  ananas och melon. Gott va det och mätta blev vi. Nu blir det en sväng hem till Hanna så ska hon massera mig lite. Ganska behövligt då jag är stel och hård som en sten i hela övre ryggpartiet och axlarna. För övrigt kan jag meddela att jag lyckats gå ner 2 kg på ca 1 vecka, vilket känns asgött!! 

Puss //Emma












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0