Gårdagen

Tänkte skriva ett inlägg igår efter Paradise men var alldeles för trött så blev inget med det. Därför kommer nu ett inlägg från gårdagen ;) Åkte bussen hem tillsammans med Linn eftersom hon skulle övningsköra där jag bor så det blev en trevlig bussresa :D När jag kom hem va jag sjukt sugen på bananpannkaka så det fick det bli. Klockan 17:00 var jag och HP på sportlife och körde ett boxningspass. Sjukt kul när man kommer igång med koordinationen, slagen och pulsen höjs. Efteråt avslutade vi med lite mage innan vi åkte iväg och tittade på när vårt lag spelade DM-final. En förlust tyvärr så inget vidare.. Givetvis kollade jag såklart PH på kvällen och älskar att Smail skapar lite kaos genom att välja bort sin "fru". Längtar redan till på måndag när det börjar igen. 

Puss //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0