Bananpannkaka

Hejsan allesammans!
I'm back så det är bara att börja gå in och titta på bloggen igen. Haft en underbar sommar och har nu ca 1 vecka kvar av den innan skolan drar igång. Har jobbat en del, tränat, Festat och umgåtts med underbara vänner. Vädret har varit underbart och jag har tagit vara på nästan varenda tillfälle av det. Tråkigt att vädret har börjar bli sämre nu men man ska inte klaga. Idag gick jag till gymmet med Jessica och det blev ett svettigt pass. Körde crosstrainer utan armar och fick förbränt 615 kcal och därefter körde vi lite mage. Kom hem för en stund sen och gjorde mig en god frukost som idag bestod av kaffe och bananpannkaka. Sitter just nu bara framför tvn och chillar lite. Dags att göra sig i ordning snart inför en tur till stan för att få träffa mina goingar Bella och Linn. 

Puss //Emma




Bild från gårdagens träning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0