1 timma cardio

Första skoldagen efter sommarlovet avklarad. Om man nu kan kalla det skoldag då alla bara sa hej i klassrummet och sedan fick man gå. Jag, Linn och Bella drog till stan och kollade runt lite när vi ändå hade åkt in. Fick köpt mig ett par nya pärlörhängen för att jag tappat bort flera par.. Väl hemma kände jag mig hungrig så åt lite och sedan började jag koppla ihop vårt surroundsystem. Ca 16:30 gick jag till Jessica och vi tog en kopp kaffe innan vi gick till gymmet. Över 60 min cardio som och brände mig 1260 kcal ungefär och sedan lite mage på det. Känns otroligt bra! Dock har jag lite ont i lårmusklerna nu.. Har ätit lite kvällsmat och druckit lite kaffe samtidigt som jag tittade på Idol. Nu väntar jag bara på att Paradise ska börja, så taggad!!

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0