Sämsta matchen...

Hejsan svejsan! 
Är sjukt trött nu och ska alldeles strax sova, men tänkte först uppdatera här lite. Imorse efter jag hade vaknat och ätit lite frukost satte jg mig och pluggade lite bilteori. Bakade fröknäcke och gjorde även pannkakssmet till min bror och hans kompisar. Klockan 13:45 var det dags att köra med bilskolan och idag blev det faktiskt ner till Kungälv. Efter en lektion på 3x40 min var jag verkligen helt slut i huvudet men då var det bara att knalla hemåt och börja laga mat, innan jag sedan skulle iväg på match. Vill inte nämna så mycket om den utan idag gick det katastrof. Känns även som jag tappat en del motivation angående min kost.. :(

Puss //Emma
Frukost i sängen 

Tror jag har fått lite färg idag när jag satt ute i solen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0