Långkjol

God morgon :)
Dagen började med att jag försov mig ca 1 halvtimme eftersom jag satte timern på 10 min efter klockan hade ringt, vilket ite timern sen gjorde.. I vilket fall så hann jag med bussen jag tänkte ta men blev lite stress med frukost osv. Hatar verkligen att stressa på morgonen, vill hellre sitta ner en kvart extra vid frukostbordet och bara ta det lugnt. Idag valde jag långkjol vilket jag bara har haft på mig en gång i hela mitt liv innan tror jag, hehe lite spännande sådär ;) Trött även idag då min sömn inatt inte har varit den bästa.. Har kliat på hela min kropp efter solexem jag har, drömt konstigt och ja inte bara kunnat sova. Kanske blev lite för mycket sovande på bussen igår, vem vet. Ha en bra dag nu allesammans!

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0