Ingen sömn

God morgon och hej!
Denna natten har inte varit speciellt rolig alls.. Har mått illa hela natten pga att jag tog ut mig så mycket på matchen igår + att jag har drömt massa stressdrömmar hela natten. Tror jag kollade på klockan ca 10 gånger inatt för jag inte kunde sova ordentligt.. Så typiskt när jag hade sovmorgon och allt idag, men fick i alla fall ätit frukost med mamma klockan 7 ungefär. En välbehövlig frukost då jag var extremt hungrig verkligen. Har kramp i mina ben idag och kroppen känns helt mör från gårdagen. Just nu sitter jag på bussen in mot skolan med min andra kopp kaffe. Sista dagen innan lov idag kan man säga eftersom jag endast har morgonträning i skolan imorgon ;) ska bli sååååå skönt med lov!! Hoppas ni får en bra dag :)

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0