Helgen

Tänkte berätta lite om helgen som varit eftersom jag inte hunnit göra det ännu. Kan börja med att säga att den har varit hur bra som helst :D I fredags efter skolan mötte jag upp HP och Ömar på torget för att åka och handla mat inför lördagen. Blev sedan hemåt för att äta och lite senare träffade jag HP igen. Vi köpte MASSOR av godis och åt det samtidigt som vi tittade på Lets dance. På lördag gick jag upp tidigt för att skriva högskoleprovet. Från klockan 8:20 fram till 16:20 var jag i skolan och skrev 5 prov. Kändes väldigt svårt, men ska bli kul sen och få resultatet och se vad man fick. Blev snabbt hem efteråt och börja fixa mig och Ca 1 timma efter det kom HP och Ömar hem till mig. Vi gjorde klyftpotatis fläskfilé till middag och det blev verkligen lyckat. Vi åt även gummibjörnar och godisnappar fyllda med vodka, usch inte alls gott egentligen. Trots att vi åt upp dom är det inget jag rekommenderar eller tänker testa igen. Full blev man i alla fall! Lite senare kom även Therese hem till mig och vi fyra spelade kortspel, så roligt verkligen :D Ca 11 drog vi oss mot Harrys där vi stannade tills dom stängde. En galen och sjukt rolig kväll där inne ;) Igår däremot va inte lika roligt när man vaknar upp med sprängande huvudvärk och lätt illamående. Som tur gick jag och la mig en liten stund till och efter det mådde jag lite bättre. Vi åkte iväg på min kusins konfirmation och firade honom och va inte hemma förrän på kvällen igen. Jodå men jag skulle sammanfatta min helg som riktigt bra! 

Puss //Emma





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0