Första fotbollsmatchen för i år

Skrev historia provet nu idag och tror ändå det gick bättre än vad jag trodde :) När jag kom hem lagade jag kyckling och sallad till middag till mig och mami och blev därefter en powernap ;) En kopp kaffe satt fint när jag vaknade upp och sedan var det dags att åka till samlingen. Spelade min första match för i år ikväll!! :D Var med u-laget och mötte GFF/Azalea i deras första seriematch, väldigt nervöst i början. Vann matchen med 3-1 och jag fick även gjort ett mål med vänsterfoten, inte illa ;) Men jag ska säga er att det var det värsta jag varit med om på länge! Så sjukt trött i benen, kroppen men framförallt andningen. Ville nästan gråta efteråt för jag var så slut och kändes som jag skulle svimma. Mamma fixade i ordning en kopp te och en macka när vi kom hem, hon är allt bra :) kommer sova så gott inatt för kroppen är helt slut. Får hoppas att jag kommer upp ur sängen imorgon ;)

Puss //Emma
Får bli en gammal go bild från Dana Cup :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0