Nu Wallander!

Hej hej!
Idag vaknade jag runt 9 och gjorde då mig lite frukost. Senare vid 12 kom mamma och bror hem som hade varit och orienterat. Fick passat på att pluggat lite idag och även städat upp på rummet. Halv 3 körde jag till Ekarvallen där min bror skulle spela match. Tyvärr blev det förlust för dem men men.. Därifrån joggade jag sedan hela vägen hem, ca 1 mil kanske det är. Sjukt jobbigt eftersom jag inte sprungit på flera månader känns det som. Blev en snabb dusch innan jag och mamma satte oss i bilen för att åka och titta när vårt B-lag skulle möta SIF. Vinst med 7-2 blev det för dem, sjukt gött! :D Övningskörde hem från Kode och det gick faktiskt riktigt bra. Nu blir det Wallander!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0