Kötta på lugnt

Hej allesammans!
Idag blev det att gå upp tidigt, redan klockan 05:30 ringde klockan.. Fixade i ordning mig och tog bussen mot stan klockan 06:20. Väldigt skönt att kunna sova på bussen faktiskt, det ger en lite extra energi. Pga av mitt knä kunde jag inte vara med på fotbollsträning nu på morgonen utan istället gick jag till skolans gym. Fick kollat upp mit knä och som det ser ut är det bara en liten blödning, TJOHOO! Rätt go dag i skolan med lektionerna och efteråt följde jag först med Linn till apoteket. Därefter mötte jag upp Bella och Nicole och åkte iväg till Bellas piercingbutik, där hon skulle byta piercing i tungan. Mitt i brunns träffade jag sedan på Micka och det visade sig att vi skulle ta samma tåg hem så det var ju kanonbra! :D
 
Har precis lagat mig lite mat som idag fick bli 2 fläskytterfiléer och lite wookade grönsaker till det. Ska göra mig en kopp kaffe nu och sedan börja packa väskan inför gym och göra mig klar inför mötet med fotbollen. Blir gymmet för mig idag eftersom resten av laget ska ut och springa och mamma tycker jag ska vänta en till dag med det. Bara att lyda henne..
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0