Hemma efter 10 timmars jobb

Tjabba tjena!
Idag ringde klockan 07:40, men inte för att jag skulle upp till skolan utan för att jag och mamma skulle till Sportlife. Hade nämligen studiedag idag men tackade ja till att jobba klockan 11 så vi var tvungna att gå till gymmet tidigt. Mådde ganska dåligt på gymmet pga att vi åt för stor frukost för nära inpå träningen. Så hela den här dagen har jag arbetat kan man säga, eller jag har jobbat 10 timmar. Det är goa pengar i alla fall ;) Var en lugn dag på jobbet idag som tur va, hehe. När jag kom hem från jobbet för ca 1 timma sedan blev det kvällsmacka och nu sitter jag och mami och dricker te. Snart dags för sängen..
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0