Fredag :D

Gick upp klockan 7 idag och tog det otroligt lugnt på morgonen. Gjorde mig en otroligt god frukost som blev: A-fil med granola, en god macka, några mandlar och en kopp kaffe. Var verkligen mätt efteråt kan man säga. Hade fotbollsträning i skolan som gick sådär.. Sen va det lunch som blev några gurkbitar och en knäckemacka. Va inte alls sugen på maten i bamba och va inte särskilt hungrig heller. Sedan hade vi bara ekonomi och historia eftersom sista lektionen juridik kunde vi jobba med hemma. VÄRT! Är hemma 1,5 timme tidigare än vad jag egentligen hade gjort. Fick köpt mig ett päron som jag åt nu på hemvägen, nyttigt och gott! ;)

Puss //Emma

Som ni ser på bilden nedanför är detta standard innan jag går ut till bussen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0