VI ÄR I DIV 1!!!

God morgon!
Herregud vilken kväll det var igår :D Kan börja med att berätta att i halvlek låg vi under med 3-1 och man kände sig riktigt besviken. Vet inte vad som hände med mig i hela första halvlek men kände mig drogad och visste knappt vad jag gjorde. I halvlek tog jag en Celcius och i andra kändes det mycket bättre. Vi kvitterade och matchen avslutades 3-3 och vi va klara för Div 1!! :D Den känslan är helt obeskrivlig, det är så galet kul och helt ofattbart på samma sätt. Kvällen avslutades med årsfest, kunde ju inte bli bättre!

Idag gick jag upp runt 10:40 och strax efter kom mamma hem som har sovit hos min moster, och så åt vi frukost tillsammans. Fixade oss sedan och nu är vi på väg till Överby :D

Puss //Emma












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0