Pluggat hela kvällen..

Skolan började med rörlighet och bål i gymmet, herregud vad jag svettades! Lunch, historia, engelska och juridik hade vi resten av dagen då vi slutade 4 idag. Satt kvar i ca 1 timma och skrev på min T&T uppgift innan jag tog bussen hem. Var verkligen galet hungrig och frusen när jag kom hem så gjorde mig soppa. Viktväktargulashsoppa och 2 finn crisp med ost. Sååå gott en blöt och kall dag som den här. Titta lite på tv medan jag åt innan jag satte mig och fortsatte plugga på T&T. Satt där fram till ca 23:30 och är ännu inte klar. Japp det skulle lämnas in idag, men får jobba klart imorgon och skicka in det. Till kvällsmat blev det en kopp te och kvarg med jordgubbar, mums! Dags att sova nu :)

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0