Kroppen skriker

Har varit en tuff dag idag.. Åt havregrynsgröt till frukost vid 9 och vid 10 var jag på jobbet. Blev väldigt stressigt vilket innebar att man inte hann äta. Sedan åkte några från jobbet därav jag till en begravning för att servera mat. Där fick jag ätit 2 mackor i alla fall, men trots det blev man ju inte mätt. Kul att servera idag, trots att det var på en begravning. Vid 5 åkte vi tillbaka till Solliden och först då fick jag mat i mig. Usch har varit stressigt, ingen bra kost men en kul dag. Slutade jobbet 18:30 och gick till Sportlife direkt efter. Sprang 1 timma på bandet och gick 10 min, så jobbigt. Mådde illa, fick ont i ryggen och kände mig bara helt slut. Ligger just nu i soffan och tittar på dessertmästarna. Ska ta mig något litet nu innan jag sen går ner och lägger mig. 

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0