En dålig dag..

Har varit sjukt trött idag i skolan.. Fick stå och vänta på pannkakor i ca en halvtimme i bamba för att dom tog slut. Efter skolan skulle jag och Nicole äntligen gå och fixa våra naglar som vi var så glada över, bara det att vi hade råkat boka in oss fel. Istället för att få snygga långa naglar fick vi ha kvar våra korta naglar fast med ett gelélack på. För det första kunde hon ingenting hon som gjorde på mig, för det andra blev det jättefult och dåligt och för det tredje betalade vi 250kr för den skiten!! Gissa om min dag var förstörd efter det?! Ja. Har suttit hemma hela kvällen och ätit och pluggat. Varit arg nästan hela kvällen och dessutom känner jag mig tjock nu när jag inte har fått träna.. Kul dag. Känner paniken över alla prov och seminarium nu, skjut mig typ. 

Puss //Emma
Såååå fult... Ser värre ut nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0