Dark outside

Morning morning! 
Åh vad man inte ville gå upp när klockan ringde.. Låg kvar i sängen i ca 5 min och bara myste det allra sista innan jag verkligen behövde gå upp. Gjorde havregrynsgröt och mig och min mamma medan hon satte på kaffe. Havregrynsgröt med skivad banan och kanel på samt nybryggt kaffe på morgonen är såååå gott! Speciellt om man vaknar och magen skriker efter frukost ;) Mat är så mycket godare att äta om man faktiskt är hungrig och inte småäter mellan måltiderna. Just nu sitter jag på bussen med musik i öronen, och bussen är nersläckt och sådär mysig så man bara vill blunda och sova. Nix pix, så blir det icke! Ska sätta mig och läsa igenom tyskan och naturvetenskapen lite snabbt.. Prov och läxor kan bara försvinna just nu tycker jag, pallar inte!! Ha en bra dag allesammans :) 

Puss //Emma


Mörkt nu när man går till bussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0