Är motiverad nu!

Go kväll! 
Gick upp tidigt idag och åkte in till gymmet i skolan så att de kunde titta på min häl som har gjort ont. Visade sig att det kan vara en stressfraktur så nu blir det ingen fotboll förrän på torsdag :( Nu har jag verkligen bestämt mig för att köra igång ordentligt med kosten och skippa de onödiga kolhydraterna. Har så mycket enklare att stå emot alla frestelser då eftersom sockersuget inte finns i mig då. Har lite smått panik över allt plugg vi har just nu eftersom jag inte har pluggat tillräckligt mycket som jag borde.. Har bl.a ett naturvetenskapsprov imorgon som jag har suttit och pluggat på nästan hela kvällen. Blev en kaffe med pappa och bror och när jag kom hem körde jag lite styrka här hemma. Bara längtar tills jag kan gå ut och springa igen!! Men nu fokus på att foten ska bli bra så jag kan spela kvalmatchen på lördag. Dags att göra sig i ordning inför natten :) 

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0