Vardagslyx!

Idag ringde klockan 06:30 och jag fick väcka min bror som skulle till skolan. Istället för att gå och lägga mig igen bestämde jag mig för att gå till Sportlife och köra lite morgon cardio. Tog mig en Celcius innan jag gick iväg, och kände mig verkligen otroligt taggad :D Blev 60 min på bandet vilket motsvarade va 12 km, tack och lov att mina fötter klarade det även fast jag har lite ont nu. Efteråt körde jag bålrotation 3x10 på varje sida, sedan situps "brutalbänken" 50 st och avslutade med plankan 3x1 min och sidoplankan 2x1 min. Bestämde mig för att sola så köpte mig ett halvårskort och passade på efteråt, äntligen känner man sig lite fräschare ;) Har nyss kommit hem och sitter och äter min ordentliga frukost, havregrynsgröt med banan och kanel och en kopp kaffe. Detta är vardagslyx för mig, träning, sola och en god frukost! Nu blir det att sätta igång med pluggandet och sen vid 2 har jag fått en tandläkartid, äntligen. 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0