Sunny Sunday

Hej på er gott folk!
Vilken fin höstdag vi har idag, inte sant? :D Min förkylning är också på bättringsväg även om den inte är bra. Inget halsont idag men har ca 1 kg snor i näsan vilket inte är så kul.. Har tagit en liten promenad i solskenet med hunden idag och har suttit och pluggat lite på samhällsprovet som vi har imorgon. PANIK GÅNGER 1000!! Om man ändå bara kunde gå i skolan och slippa alla redovisningar, prov och läxor. Körde även lite guitar hero med min pappa och bror imorse, gissa vem som ägde hehe ;) Ska försöka fortsätta lite med pluggningen nu.

Puss //Emma
Kunde inte hålla mig ifrån detta igår tyvärr.. +5kg nu när jag är sjuk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0