Solsidan

Inatt sov HP hos mig och idag vaknade vi runt 11. Gjorde lite god frukost och åt innan hon blev hämtad. Senare kom pappa och Filip förbi och vi drack en kopp kaffe och jag bjöd på min äppelkaka. Efteråt åkte vi ner till Bäckebol och tittade runt på XXL där jag fick köpt mig 2 sportbehåar, 2 par vantar, en proteinbar. Fick även köpt mig en HDMI kabel, välbehövligt. När jag kom hem packade jag väskan och cyklade iväg till Sportlife. Sprang 8,5 km och efter det körde jag plankan 1 min X 3 innan jag hoppade in i duschen. Just nu sitter jag och tittar på Solsidan och myser med lite godis och cola zero. Imorgon börjar skolan igen och så även mitt hälsosamma liv.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0