Slö och lat

Tjabba tjena!
Stannade hemma även idag från skolan föra att få vila upp mig lite extra, men däremot imorgon ska jag gå har jag bestämt. Funkar inte att vara hemma för länge från skolan eftersom jag missar så mycket. Känner redan hur alla läxor bara byggs på över mina axlar. Har jag några krafter till att plugga nu när jag har varit ledig då? Nej, inte det minsta! Orkar inte ta tag i det samtidigt vet jag ju att allt bara blir värre när jag i det. Har ätit skräp i 5 dagar nu och känner verkligen hur allt bara lägger sig på min kropp. Har ju inte rört mig speciellt mycket så har en enorm längtan efter att få träna. Att få svettas som bara den, känna den höga pulsen och bygga muskler. Idag har jag i alla fall startat dagen bra med en tallrik havregrynsgröt och som mellanmål en apelsin. Nu ska jag verkligen försöka få något gjort med pluggandet.
 
Puss //Emma
Study

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0