Sjukling hemma

God morgon :) 
Vill börja med att gratta min fina vän Liv som fyller 17 år idag, stort grattis till dig! ♥ Vaknade upp för en stund sig och har gjort mig lite frukost som jag sitter och äter nu. Inget märkvärdigt alls utan bara en kopp kaffe och 2 skivor av det hembakta brödet samt en finn crisp. Ska strax upp och ta en dusch så jag känner mig lite fräsch. Blev som sagt ingen skola för mig idag. Är fortfarande förkyld med slemhosta och en näsa full med snor. Känns väldigt skönt att vara hemma idag också så får vi se hur jag mår imorgon om jag ska till skolan då. Har just nu huset för mig helt själv då min pappa är ute och jagar och min bror i skolan, skönt :D
 
Puss //Emma
Får bli en bild på mig och Nicole från förra året. 
Minnet på mobilen är fullt och kan tyvärr inte ta några bilder, måste lösa detta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0