mondayyy

God morgon! 
Vilken otroligt fin dag det är idag, detta höjer mitt humör otroligt :D Hade dessutom sovmorgon idag och börjar inte förän 11:10 när jag egentligen skulle börjat 07:30. Har bara 2 lektioner idag dessutom som är matte och samhäll, men däremot måste jag ännu en dag sitta och bara plugga. Varför finns ens inlämningar, redovisningar, prov och läxor? Tänk va kul skolan skulle vara utan allt det ;) Sitter fortfarande hemma nu med datorn framför mig samtidigt som jag lyssnar på spotify. Snart dags att röra sig ut mot bussen.. Hoppas ni får en underbar dag alla fina, en stor kram till er alla!
 
Puss //Emma
Har sämsta kameran på den här datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0