Deg i soffan

Varit en liten upp och ner dag idag.. Upp tidigt för att att tyskan började 08:00 i skolan. Efteråt var det matteprov som gick så sjuuuuukt dåligt. Ville bara åka hem och gråta verkligen, sanningen är faktiskt att jag började gråta i skolan. Vill inte ha tillbaka den skiten i alla fall. Hade bara en lektion kvar efter matten så bestämde mig för att gå på den innan jag åkte hem. Mamma lagade en jättegod middag idag som bestod av potatis, kassler, paprika och purjolök i ugn. Just nu sitter jag i soffan och har börjat skriva lite på engelska redovisningen som vi har nästa vecka. Klockan 20:00 är det träning först löpning och sedan inomhusfotboll :D

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0