Buffertdag

Hejsan hejsan!
Idag gick jag upp tidigt för att hinna plugga innan jag skulle till skolan för att träna fotboll. Men vid frukosten kände jag att halsen inte va helt okej så istället satt jag och pluggade fram tills nyss då jag tog bussen. Har nämligen buffertdag idag vilket innebär att om man missat något prov eller har fått F så ska man göra det provet idag. Missade ju måndagens samhällsprov eftersom jag var hemma och sjuk så därför ska jag göra det idag. Har haft sån panik och ångest över det här provet så ni anar inte! Nu vill jag bara få det gjort känner jag. Ska kolla igenom det lite till nu på bussen så får vi helt enkelt hoppas på det bästa. Efter provet ska jag stanna kvar med Nicole i stan för att ikväll ska vi hem till Linn som har fyllt år och fira henne :D

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0