Bra kämpat Sverige!

Blev ingen morgonträning för mig som sagt utan istället gick jag tillbaks till skolan och var med den andra halvklassen på no labben. Skönt att slippa den nästa vecka ;) Efter lunchen hade vi bara 50 min ekonomi innan vi gick till mässan. Chill dag! Fick tittat runt och pratat om olika högskolor, känns skönt att jag har 1,5 år kvar på gymnasiet. Ikväll bestämde jag, mamma och bror oss för att beställa pizza. Beställde en vegetarisk pizza som smakade så sjukt gott, vilka smaker säger jag bara. Var sjukt besviken när jag öppnade kartongen men efter första tuggan blev jag förälskad. Struntade i min kostsagbok idag eftersom jag även har ätit några nötter samt några godsbitar.. Ar tittat på Idol och nu matchen mellan Pietugal - Sverige. Vilken otrolig match Sverige gör trots att de förlorar. De förtjänade verkligen ett mål, men men min frustrerade man Ronaldo gjorde trots allt ett ;) Nu ska jag titta vem som åker ut ur Idol innan det blir sängen.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0